Start > Konferencja AUTYZM – DROGI DO SUKCESU
Fundacja Pomocy Edukacyjno-Terapeutycznej dla Niepełnosprawnych SCOLAR wraz z Fundacją Scolaris mają zaszczyt zaprosić Państwa na konferencję naukowo-szkoleniową

AUTYZM – DROGI DO SUKCESU,

która odbędzie się w dniach 14-15 października 2017 roku w Warszawie, w Centrum konferencyjnym Polin przy ul. Anielewicza 6 w godzinach 10-16.

Tematyka Konferencji:

Dzień 1 – Jill C. Dardig, Profesor William Heward, BCBA-D

  • Stosowana analiza zachowania – nauka w służbie edukacji.  Jak poprawić efektywność nauczania.

Czym jest Stosowana analiza zachowania i dlaczego jest idealnym narzędziem by wspomagać edukację. Uczestnicy będą mogli zapoznać się z kilkoma przykładami taktyk edukacyjnych stworzonych na bazie SAZ, które sprawiają, że nauczanie staje się bardziej efektywne i daje zdecydowanie więcej radości. Na materiale filmowym przedstawione zostanie wykorzystanie danych procedur, a uczestnicy otrzymają wskazówki, jak można je zastosować w klasie szkolnej.

  • Tworzenie kontraktów behawioralnych dla rodzin.

Rodzina państwa Jabłońskich jest taka wiele innych: mama, tata i troje dzieci. Wszyscy starają się jak mogą, by się dogadywać, ale każdy ma swoje zajęcia, upodobania, oczekiwania – co często prowadzi do nieporozumień, konfliktów i frustracji.  Tworzenie kontraktów opisanych w książce „Umówmy się!” pomaga rozwiązać wiele problemów i wpływa na poziom zadowolenia domowników. Badania będące podstawą opisywanych w książce procedur objęły ponad 300 rodzin. Uczestnicy otrzymają materiały i wskazówki potrzebne, by móc tworzyć efektywne kontrakty behawioralne.

  • Jak zapobiegać i zmniejszać występowanie trudnych zachowań w klasie

Proaktywne działania zmierzające do sprawnego kierowania klasą przewidują możliwość wystąpienia trudnych zachowań i zapobiegają im. Zaprezentowane zostaną strategie, zwiększające atrakcyjność prawidłowych zachowań, a zmniejszające motywację i możliwość angażowania się w zachowania niewłaściwe. Niektóre procedury będą przedstawione na materiale filmowym.

Dzień 2  - dr Amiris Dipuglia, BCBA, Mike Miklos, BCBA – PaTTAN

  • Metoda zachowań werbalnych – rozwój komunikacji priorytetem w terapii dzieci z autyzmem, motywacja podstawą efektywnej edukacji.

Interwencje edukacyjne dla dzieci z autyzmem: planowanie lekcji wg szeroko stosowanego modelu nauczania.

Programy językowe dla dzieci z autyzmem: od podstaw do złożonych umiejętności komunikacyjnych.

 

Dla wszystkich uczestników konferencji NIESPODZIANKA

Zapewniamy tłumaczenie symultaniczne i poczęstunek w trakcie przerw.

 

Prelegenci:

dardigJill C. Dardig – Profesor edukacji, pracowała na  Uniwersytecie Ohio,  ponad trzydziestoletnie doświadczenie w zakresie edukacji, autorka wielu książek o rodzicach i dla rodziców, w tym książki „Sign here” („Podpisz się tutaj”) – na temat tworzenia prostych kontraktów behawioralnych.

 

 

amiris

Dr Amiris Dipuglia, BCBA – Certyfikowany Analityk Zachowania, konsultant w Pennsylvania Training and Technical Assistant Network (PaTTAN),  ostatnie 10 lat konsultuje i szkoli terapeutów i nauczycieli pracujących  z dziećmi z autyzmem i innymi zaburzeniami rozwoju, prywatnie mama dziecka z autyzmem

 

 

hewardProf. William L. Heward, BCBA-D – Certyfikowany Analityk Zachowania na poziomie doktora. Wykładał na Uniwersytecie Stanowym w Ohio. Opublikował ponad 100 artykułów, rozdziałów książek, 9 książek, w tym „Stosowaną Analizę Zachowania” 2 ed. (2007, wraz z J. Cooperem i T. Heronem) i „Exceptional Children: an introduction to special education”. Był prezesem Association for Behavior Analysis International. Jego dorobek w zakresie analizy behawioralnej i edukacji był wielokrotnie doceniany przez przyznawanie licznych nagród – Ellen Reese Award z Cambridge Center, Fref S. Keller Behavioral Education Award z American Psychological Association’s Division, Distinguished Psychology Department Alumnus Award z Western Michigan University

 

mikeMike Miklos, BCBA – Certyfikowany Analityk Zachowania, konsultant w Pennsylvania Training and Technical Assistant Network (PaTTAN), gdzie odpowiada za szkolenie konsultantów i terapeutów, tworzenie systemów edukacyjnych opartych na danych, przeprowadzanie funkcjonalnej analizy zachowań.

 

 

 

Koszt uczestnictwa:

 

380zł – w przypadku dokonania wpłaty do dnia 31 maja 2017 roku,

420 zł  – w przypadku dokonania wpłaty od 1 czerwca do 31 sierpnia 2017 roku,

460 zł – w przypadku dokonania wpłaty po 1 września 2017 roku.